A BIT ABOUT US
Making your automotive passion, our business
Gystad Nordic was first established back in 2019 as a means of creating the best type of retail store for vehicle enthusiasts. Our goal has always been to inspire a sense of creativity and entrepreneurship, and be more than your average tire shop.
Each of our staff members is an automobile lover with years of experience, who is able to offer you the best advice regarding your repair or restoration. Stop by our store today and talk with our friendly employees to learn more about what we can offer you.

14 dagers angrerett
Bytt til en annen vare eller få pengene tilbake.
Hos oss er det lov å ombestemme seg
Du kan returnere eller bytte din vare, dette gjelder alle varer som er kjøpt i nettbutikken eller på lokalet i Blomsterdalen.
Det forutsettes å varene returneres til oss i vesentlig samme mengde, stand og kun i ubeskadiget original emballasje.
Du kan naturligvis også sende varene i retur til oss per pakke der kunde betaler returfrakt per sending (Vennligst medsend returslipp så vi raskest kan identifisere din returpakke og kreditere varen når den ankommer vårt lager.)
Kontakt vår kundeservice på enten 467 56 357, post@gystadinvest.no eller via vår chat, og informer du vil returnere varen(e). Du kan på eget ansvar velge annen sendingsløsning, dersom det legges ved returslipp og sendingen leveres til vårt lager på Gystad Nordic Services, Lønningsflaten 32i, 5258 Blomsterdalen
**Hvis du bestiller en skaffe eller custom spesifisert vare kan den ikke returneres.
**Gjelder ikke skaffevare. Husk å ta med kvitteringen. Varen må ikke har vært tatt i bruk eller skadet og skal returneres i vesentlig den samme tilstand og mengde. Hvis vare er betalt på nett, returneres beløpet kun til det betalingskort, som ble brukt ved betaling.
Feil og Mangler
Oppdager du feil eller mangler ved en vare bør du hurtigst mulig returnere varen til oss. Du har ifølge kjøpsloven plikt til å reagere innenfor rimelig tid, etter at feilen er oppdaget.
Du skal bare returnere varen til oss sammen med en kopi av kvitteringen og en kort beskrivelse av feilen.
Du kan også henvende deg personlig til oss på Blomsterdalen. Vi vil, så snart vi mottar varen fra deg, ta hånd om saken og sørge for den hurtigst mulige løsningen på problemet.
Reklamasjon
How it Works
Dersom produktene har feil eller mangler kan du etter omstendighetene kreve retting av feilen, omlevering, prisavslag, erstatning eller at kjøpet heves. Selger kan kreve å få reparere varen hvis det er umulig å skaffe en ny, for eksempel hvis varen ikke lenger blir produsert, eller at det medfører urimelig kostnad. Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig. Dette må skje innen rimelig tid etter at du oppdaget feilen eller mangelen.
Du har likevel alltid minst to måneders reklamasjonsfrist til å melde fra, etter at du har oppdaget feilen eller mangelen. Vi anbefaler av bevishensyn at reklamasjonen sendes til oss skriftlig. Retten til å reklamere gjelder i to år etter at du overtok produktet, eller fem år dersom produktet er ment å vare vesentlig lenger enn to år. Reklamasjon må rettes mot selger av det aktuelle produkt dvs. Gystad Nordic Servies.
Ta alltid vare på fakturaen/kjøpskvittering som garantibevis. Om du er så uheldig at en vare går i stykker skal du returnere varen til oss sammen med en kopi av fakturaen/kjøpskvittering og en kort beskrivelse av feilen. Dette gjelder både om du sender varen tilbake til oss eller om du leverer den inn i en av våre mange butikker. Om du skal sende varen til oss, ber vi deg om å kontakte vår kundeservice for å avtale retur først. Da vil du motta detaljerte instruksjoner for forsendelse samt returseddel til benyttelse ved innsending. Når du har mottatt dette, skal pakken innleveres hos ditt nærmeste Bring leveringspunkt.